Очистка русла аварійного скиду №1

Закінчується поливний сезон 2020 року. Незабаром почнеться спорожнення русла магістрального каналу, а тому працівниками 2-го відділення управління Північно-Кримського каналу велика увага приділяється виконанню робіт з очистки 6-кілометрового русла аварійного скиду №1, який розташований на ПК712+38 (смт. Каланчак Херсонської області). Вже розпочато останній етап робіт - планування та вирівнювання укосів русла споруди.

Детальніше...

Ремонт покрівлі чергового приміщення

В зв’язку з погіршенням погодних умов, в першій половині жовтня поточного року робітниками другого відділення каналу були проведені роботи по ремонту покрівлі чергового приміщення на 107 км управління Північно-Кримського каналу, а саме:

1 – Демонтаж старого покриття та конькового з’єднання (скрізна корозія металевих конструкцій);
2 – Монтаж нового покриття з улаштуванням безшовної покрівлі та збільшеними водовідвидними напусками;
3 – Зашивка торцевих фронтонів покрівлі та улаштування примикань.

Детальніше...

Вода повинна бути чистою

Якість води – це характеристика її складу і властивостей, що визначає придатність води для конкретних видів використання.

З метою контролю за бактеріологічними і хімічними показниками якості води провідними спеціалістами відділу водокористування Тараненко Л. та Біляєвим Г. 08.10.2020 року були взяті проби з артезіанських свердловин , що знаходяться на балансі управління Північно-Кримського каналу. Проби відбирались з дотриманням всіх санітарних правил і вимог, як-то: промивка, фламбування, дотримання термінів доставки матеріалів до відповідних лабораторій…

Детальніше...

Міжнародний день людей похилого віку

Ремонтні роботи з відновлення пішохідної частини мосту №2

Завершені ремонтні роботи з відновлення пішохідної частини мосту №2 біля с. Цукури на ПК67+43 Північно – Кримського каналу.

Роботи виконувалися в 3 основні етапи:

  1. Демонтаж зруйнованої частини пішохідної доріжки та колесо відбійного брусу загальною довжиною 22м.п.
  2. Монтаж несучих кронштейнів пішохідної доріжки, улаштування нового армованого бетонного колеса відбійного брусу.
  3. Монтаж тротуарних плит та перильної огорожі пішохідної частини мосту, ґрунтування з наступним фарбуванням залізних конструкцій.

Детальніше...

Контроль та спостереження за рівнем ґрунтових вод в приканальній зоні

Траса Північно-Кримського каналу проходить по зовнішньому краю стародавніх алювіальних терас Дніпра.  Канал прокладений, в основному, в легких грунтах. Русло каналу виконано переважно без протифільтраційного захисту, а на найбільш небезпечних ділянках виконано захист із монолітного бетону по всьому периметру (загальна довжина 15 км) та збірного залізобетону в зоні лінії хвилебою ( майже 30 км).

Канал працює в режимі сезонного заповнення в межах Херсонської області.

Детальніше...

Роботи на аварійному скиді №1

Поливний сезон 2020 року  ще продовжується, але служби управління вже готуються до спорожнення каналу.

Активні роботи ведуться на аварійному скиді №1, який розташований на  ПК712+38.

Він був споруджений у ході будівництва першої черги Північно-Кримського каналу  та призначався для спорожнення відсіку Головна споруда – перегороджуюча споруда №1  по закінченню поливного сезону чи при виникненні  аварійних ситуацій.

Детальніше...

Дочірні категорії